torsdag 20 augusti 2009

Blommor och Bin

Hej Bloggen !:)
Förlåt att jag ej har skrivit på 100 år men jag har njutit av mitt hääärrllliigga sommarlov :M
Men nu ska jag tala om vad jag har gjort
jo jag har varit i Leksand ...
vi bodde på leksand camping och närsta dag gick vi in på själva leksand sommarland .
Först var det uppehåll sen när vi skulle äta vräkte regnet ner ,men tur att vi hann bada innan det regna...
Ja och så skulle vi åka några mexikanska häster men det hade jue regnat så moa blev ledsen .vi kolla lite på djuren.
sen gick vi och köpte mjukglass och pockorn :D
Klättra lite i äventyrsborgen.
sen åkte vi draken(även känd som masken )
och sen börja det åska och blixtra och regna ...
haha några bada fortfarand XO
sen vidare till Härjedalen och sen köpa godis i mora
Väll framme i härjedalen
TUSEN MILJADER MYGGOR !!!!
va där en vecka orkar ej berätta allt eller en sak som var rolig
Moa hade gått och klappa hästarna hela tiden och då skulle dom ta in hästarna och moa fick rida och pappa fråga om han fick testa och hon sa ja då sa han :"går det bra fast jag har druckit öl ?"
HästTjejen:Jadå
och pappa hoppa (och då menar jag hoppa )det var jue arbetshästar
och sen så tyckte han det var lite långtråkigt så han började trava och dom red jue barbacka ...
så han gled åt sidan men stanna och drog sig upp och sen så smacka han på igen sen bah -nu ramlar jag och PANG så låg pappa på marken

aja nu är jag mega trött

jag har varit hos min moster mamma och moa och isa har varit på inskolning på vår nya skola för våran läggs jue ner
kul hennes blogg är www.smultronlycka.blogspo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar